سوژه روز؛ تا اطلاع ثانوی خبری از مرخصی ورزشگاه آزادی نیست!

سوژه روز؛ تا اطلاع ثانوی خبری از مرخصی ورزشگاه آزادی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد خبری از مرخصی ورزشگاه آزادی به این زودی‌ها نخواهد بود

به گزارش فوتبالی، اگرچه پیش از این عنوان شده بود که ورزشگاه آزادی نیاز به تعمیر اساسی دارد و برای چند ماهی امکان میزبانی از رقابتهای لیگ برتری را نخواهد داشت و از طرف دیگر سازمان لیگ از استقلال و پرسپولیس درخواست کرد که ورزشگاه جدیدی برای بازیهایشان به این مجموعه معرفی کنند اما انگار قرار نیست اتفاق جدیدی در این زمینه رخ دهد.

با اینکه پرسپولیس ورزشگاه کاظمی را معرفی کرده و استقلال هم آمار چند ورزشگاه خارج از تهران از جمله کیش را گرفته اما آخرین اخبار حاکی از آن است که فعلا خبری از برگزاری بازیهای استقلال و پرسپولیس در جایی غیر از ورزشگاه آزادی نخواهد بود و حداقل تا نیم‌فصل که ورزشگاه تختی و احتمال شهرقدس آماده شوند، این دو تیم راضی به خداحافظی با ورزشگاه آزادی نمی‌شوند. البته که این احتمال وجود دارد که با بهبود وضعیت چمن ورزشگاه آزادی – موضوعی که استقلالی‌ها در مصاحبه دیشبشان به آن اشاره کردند – تا آخر فصل، بازیهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود.  گفته می‌شود قارچ چمن ورزشگاه آزادی از بین رفته و به همین دلیل است که کیفیت چمن این ورزشگاه نسبت به هفته‌های گذشته، بهتر شده است.

استقلالی‌ها که دیشب بعد از بازی با هوادار اعلام کردند حتی حاضر به بازی در ورزشگاه پاس نیستند چه برسد به اینکه بخواهند به کیش یا شهرهای دیگری سفر کنند.

پرسپولیس هم اگرچه مشکلی با میزبانی از حریفانش در ورزشگاه کاظمی ندارد اما به جز سازمان لیگ، نهادهای دیگری هم باید با برگزاری بازی در این ورزشگاه موافقت کنند و تا این لحظه که خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده است.

در چنین شرایطی، به نظر می‌رسد که این دو تیم تا نیم‌فصل، در ورزشگاه آزادی از حریفانشان میزبانی خواهند کرد و طبیعتا دربی آذرماه هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

۴۳۲۶