رقابت باشگاه های بزرگ اروپا بر سر جذب پدیده ۱۷ ساله شالکه

رقابت باشگاه های بزرگ اروپا بر سر جذب پدیده ۱۷ ساله شالکه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لایپزیگ در جذب  آسان اودرائوگو پدیده ۱۷ ساله  شالکه از رقبای خود سبقت گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از بیلد، لایپزیگ جلوتر از لیورپول و بایرن مونیخ، اکنون پیشتاز رقابت بر سر جذب آسان اودرائوگو است. این موضوع که روون شرودر مدیر ورزشی سابق شالکه اکنون همین نقش را به عنوان جایگزین مکس ابرل در لایپزیگ بر عهده دارد، می‌تواند یک برگ برنده برای ساکسون‌ها باشد.

پیش از این گفته شده بود آسان اوئه‌درائوگو هافبک ۱۷ ساله شالکه در لیست بایرن مونیخ هم قرار دارد و باشگاه به تلاش برای  جذب این استعداد جدید فوتبال آلمان در تابستان ادامه می‌دهد. بایرن مونیخ در نظر دارد به‌ محض اینکه اودرائوگو 18 ساله شود یعنی در می ۲۰۲۴ و زمانی که قراردادش حرفه‌ای شود، بند آزادسازی ۱۵- ۲۰ میلیون یورویی فعال می‌شود، که البته به عملکرد بازیکن و سطحی که شالکه بازی خواهد کرد بستگی دارد. برایتون، بایرلورکوزن و لیورپول در بین باشگاه‌های علاقه مند به جذب این پدیده دیده می شوند . یک سناریوی محتمل، خرید اودرائوگو به‌طور بلندمدت توسط بایرن مونیخ و قرض دادن او می‌باشد.

لیورپول و یورگن کلوپ هم به شدت به جذب این بازیکن که در رده های سنی آلمان در تیم زیر ۱۹ سال حضور دارد علاقه مند است و باید دید در نهایت کدام باشگاه موفق به جذب این بازیکن خواهد شد.


۱۰۰۹