پولی که بارسلونا تا دو ماه آینده باید به باشگاه انگلیسی بپردازد

پولی که بارسلونا تا دو ماه آینده باید به باشگاه انگلیسی بپردازد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا ظرف دو ماه آینده با رقم 21 میلیون پوند را به باشگاه لیدزیونایتد در فوتبال انگلیس پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در تابستان 2022 بود که به سراغ جذب وینگر برزیلی لیدز یونایتد رفت و این بازیکن یعنی رافینیا را با مبلغی حدود 60 میلیون یورو به خدمت گرفت. در آن زمان چلسی هم به دنبال جذب رافینیا بود اما در نهایت این بارسلونا بود که موفق شد رافینیا را بخرد. با توجه به این که اوضاع مالی بارسلونا چندان تعریفی ندارد، بارسلونا برای خرید این بازیکن به صورت قسطی با لیدز یونایتد توافق کرده بود و اکنون سر رسید قسط بعدی بارسا برای رافینیا نزدیک است.

باشگاه بارسلونا باید تا پیش از شروع شدن پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه 2024، مبلغ 21 میلیون پوند را به باشگاه لیدز یونایتد پرداخت کند و به این ترتیب یکی دیگر از قسط های خود را برای این بازیکن بپردازد. همین قسط هایی که باشگاه بارسلونا دارد موجب شد تا این تیم در تابستان گذشته فقط به سراغ جذب بازیکنان آزاد برود. در حقیقت بارسا به دلیل بدهی های خود فعلا نمی تواند به طور هنگفت هزینه کند. بارسلونا حدود 5 میلیون یورو در تابستانی که گذشت هزینه کرد.

1470