بازیکنی که "مسی اینتر" است

بازیکنی که "مسی اینتر" است

پایگاه خبری فوتبالی - بپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر در فوتبال ایتالیا، به طور ویژه ای از لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی تیمش تعریف کرد و او را "مسی اینتر" معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی ، لوتارو مارتینز در این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که اکنون این ستاره آرژانتینی با زدن 10 گل در رقابت های سری آ ایتالیا، تاکنون آقای گل لیگ ایتالیا است و اگر بتواند این روند خود را ادامه دهد می تواند بهترین گلزن فصل سری آ شود. بازی بعدی اینتر فردا (شنبه) از ساعت 19:30 مقابل تیم تورینو در هفته نهم رقابت های لیگ ایتالیا است.

ماروتا درباره لوتارو مارتینز گفت:" لوتارو لیونل مسی ما است. به سختی می توان گفت بهترین بازیکنی که تا به حال با او کار کرده ام چه کسی است، زیرا هر کسی نقاط قوت متفاوتی دارد، اما باید بگویم لوتارو یک استعداد جوان است که در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. او بازی به بازی پیشرفت می کند و هنوز خیلی جوان است."

لوتارو مارتینز در حال حاضر 26 سال سن دارد. البته در تیم ملی آرژانتین مهاجم دیگری یعنی جولیان آلوارز هم در حال رشد کردن است و رقابت جالبی میان این دو بازیکن در تیم ملی آرژانتین وجود دارد.

1470