عکس؛ رونالدو مقابل دیوار دفاعی متشکل از آنری، بوسکتس و ژاوی

عکس؛ رونالدو مقابل دیوار دفاعی متشکل از آنری، بوسکتس و ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - حدود یک هفته تا اولین ال کلاسیکوی این فصل از رقابت های لالیگا باقی مانده است و همین قضیه موجب شده است تا در این روز ها رسانه ها به مرور خاطرات این بازی بزرگ بپردازند و تصاویری خاطره انگیز از ال کلاسیکو های گذشته را به انتشار در بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، اولین فصلی که کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پیوست، فصل 2009/10 بود. در حقیقت رونالدو در تابستان 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید آمد. اولین ال کلاسیکوی رونالدو در رقابت های لالیگا و در هفته دوازدهم فصل 2009/10 برگزار شد. در آن بازی رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد. تک گل بارسلونا را در آن بازی زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 56 به ثمر رساند.

یکی از صحنه های جالب آن بازی مربوط به لحظه ای بود که کریستیانو رونالدو می خواست ضربه ایستگاهی بزند. در دیوار دفاعی مقابل کریس رونالدو بازیکنانی مثل تیری آنری، سرخیو بوسکتس و ژاوی هرناندز قرار گرفتند. ژاوی اکنون سرمربی بارسلونا است. در آن زمان پپ گواردیولا سرمربی بارسا بود.

در آن بازی سرخیو بوسکتس در دقیقه 63 به خاطر دو کارته شدن از زمین مسابقه اخراج شد. بوسکتس کارت زرد اول خود را در دقیقه 50 دریافت کرده بود.

1470