برد سخت الهلال در اولین بازی پس از مصدومیت نیمار

برد سخت الهلال در اولین بازی پس از مصدومیت نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان در هفته دهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به مصاف تیم الخلیج رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال عربستان که در تابستانی که گذشت نیمار جونیور را از پی اس جی خریداری کرد تا ستاره اش در این فصل باشد، اکنون بدون داشتن نیمار جونیور موفق شد در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد. نیمار جونیور به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود. در حقیقت نیمار جونیور در بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی اروگوئه از ناحیه رباط صلیبی دپار مصدومیت شد و این مصدومیت او پارگی رباط صلیبی است و باعث می شود که تمام فصل را از دست بدهد. الهلال بدون نیمار جونیور باید به تلاش خود برای قهرمانی در رقابت های مختلف ادامه بدهد.

با توجه به این که الاتحاد عربستان در این هفته از رقابت ها مقابل التعاون متوقف شده بود، پیروزی در این بازی برای الهلال بسیار ضروری بود و در نهایت همین اتفاق هم افتاد. الهلال با تک گل الکساندر میتروویچ که در دقیقه 30 این بازی به ثمر رسید، توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

1470