هفته هشتم لیگ یک| شکست شهر راز مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه

هفته هشتم لیگ یک| شکست شهر راز مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقه عصر امروز تیم‌های شهر راز شیراز و نفت مسجدسلیمان از لیگ دسته اول فوتبال کشور در حافظیه شیراز به نفع مهمان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز جمعه، ۲۸ مهرماه یک مسابقه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد. در این مسابقه، تیم شهر راز شیراز میزبان نفت مسجدسلیمان بود و در پایان با یک گل بازی را به مهمانش واگذار کرد.

سینا بختیاری‌نسب، محمد احمدی، متین پارسا، سیدسجاد موسوی، امین هاشمی‌فرد، محمدامین سعیداوی، محمدرضا خدری، رضا جباری، رضا احمدیان‌زاده، علی جراح و رضا رضایی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان بودند و ستار زارع نیز نفراتی چون مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمدرضا فیروززاده، پیمان نامور، محمدعلی صفیا، حسین فاضلی، روح الله صفویان‌پور، کمال‌الدین نیک‌خوی، سپهر روزی‌طلب، مجید بهروزی برشنه و فرزان دانا را در ترکیب اصلی شهر راز قرار داده بود.

نیمه نخست این بازی با تک گل دقیقه ۲۵ رضا رضایی به سود نفت به پایان رسید. در نیمه دوم فشار شهر راز برای جبران نتیجه بیشتر شد اما نفتی‌ها به‌خوبی از دروازه خود محافظت کرده و در دقیقه ۸۶ روی یک اشتباه فاحش از خط دفاعی شهر راز، به گل دوم هم دست پیدا کردند. این گل توسط رضا جباری به ثمر رسید.

شهر راز در دقایق پایانی هم به فشار خود ادامه داد تا گل‌ها را جبران کرده و به بازی برگردد. در دقیقه ۹۶ میلاد غریبی روی یک ضربه آزاد از زاویه بسته برای تیم شیرازی گلزنی کرد اما در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

سرمربی شهر راز در نشست خبری پس از مسابقه اظهار کرد: با اینکه روز خوبمان نبود و نتوانستیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم، اما باز هم می‌توانستیم تیم پیروز میدان باشیم.

ستار زارع افزود: متاسفانه توپ‌هایمان توی گل نرفت و این به عدم تمرکز بازیکنانمان در فاز تهاجمی برمی‌گردد.

او همچنین با انتقاد از اتلاف وقت فراوان تیم مقابل گفت: امروز به ضد فوتبال نفتی‌ها باختیم. تیم‌های آقای اشکش ید طولایی در انجام ضد فوتبال دارند و امروز ما قربانی این قضیه شدیم.

زارع نسبت به وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه نیز گلایه کرد ‌و افزود: مسئولان زحمت زیادی برای این چمن کشیده‌اند اما هنوز وضعیت مطلوبی ندارد. ما در دو بازی اخیر خارج از خانه پیروز شده‌ایم، چون زمین‌های تبریز و جم وضعیت خوبی دارند اما هر دو بازی خانگی را به دلیل ناهمواری زمین واگذار کرده ایم.

سرمربی تیم شهر راز درباره وضعیت داوری نیز گفت: نمی‌توانیم بگوییم اشتباه خاصی را از داور مسابقه شاهد بودیم اما ایشان می‌توانست خیلی قوی تر سوت بزند و بازی را بهتر مدیریت کند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: شاهد یک بازی جاندار و خوب از سوی هر دو تیم بودیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد اما در نهایت ما بهتر استفاده کردیم و پیروز شدیم.

ابراهیم اشکش با اشاره به مشکلات عدیده تیمش اظهار  کرد: بچه‌های ما با سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند. ما با اتوبوس به شیراز آمدیم و خیلی از بازیکنان ما در بین راه سرما خوردند. امیدواریم از باشگاه ما حمایت بیشتری شود. ما مشکل اسپانسر و حتی البسه داریم و این تناسبی با نام بزرگ نفت ندارد.

وی در پاسخ به انتقادهای تیم حریف نسبت به اتلاف وقت بازیکنان نفت گفت: سعی کردیم امروز فوتبال خوبی بازی کنیم و حتی دفاعی هم بازی نکردیم. با پرس از جلو، سعی در کنترل حریف داشتیم. حالا ممکن است دروازه‌بان ما گاهی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده باشد که این هم به دلیل فشار سنگین بازی و برخوردهایی بود که باعث مصدومیتش شد. دروازه‌بان ما یک جوان ۲۰ ساله مسجدسلیمانی است که تجربه زیادی ندارد. ممکن است تصمیم گرفته باشد بخشی از زمان بازی را هم مدیریت کند اما این چیزی نیست که ما برایش برنامه‌ریزی کرده باشیم. ضمن اینکه داور هم هشت دقیقه وقت تلف‌شده گرفت که فکر می‌کنم عدالت به‌خوبی برقرار شد.

شهر راز با این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند و به رتبه هفتم جدول سقوط کرد و نفت مسجدسلیمان نیز با همین تعداد امتیاز، روی پله نهم ایستاد.

2636