عکس؛ وقتی وین رونی با لباس اورتون مقابل رونالدو بازی کرد

عکس؛ وقتی وین رونی با لباس اورتون مقابل رونالدو بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شاید خیلی ها وین رونی و کریستیانو رونالدو را به عنوان دو هم‌تیمی در منچستر یونایتد به یاد بیاورند اما رونی و رونالدو در قالب بازی اورتون و منچستر یونایتد به مصاف هم رفته اند و با هم رقیب بوده اند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو با نظر سر الکس فرگوسن در تابستان 2003 بود که از اسپورتینگ در فوتبال پرتغال جدا شد و به منچستر یونایتد در فوتبال انگلیس پیوست. اما جالب این که وین رونی پس از کریس رونالدو به جمع شیاطین سرخ اضافه شده است. در حقیقت وین رونی در تابستان 2004 از اورتون جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

در فصل 2003/04 که اولین فصل حضور کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد بود، وین رونی هنوز به جمع شیاطین سرخ نپیوسته بود و در اورتون توپ می زد. در آن فصل در بازی منچستر یونایتد - اورتون، رونالدو و وین رونی با هم روبرو شدند و روی یک صحنه که تصویر آن را می بینید، وین رونی با پیراهن اورتون روی پای کریستیانو رونالدو که پیراهن منچستر یونایتد را بر تن داشت، تکل زد.

رونالدو و وین رونی اختلافاتی با هم داشته اند و چندی پیش هم کریس رونالدو گفته بود که افرادی مثل وین رونی به خاطر حسادت است که از او انتقاد می کنند.

1470