گلات در کلین‌شیت پورحمیدی را صدرنشین می‌کند

گلات در کلین‌شیت پورحمیدی را صدرنشین می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان تراکتور در صورت کسب پنجمین کلین‌شیت پیاپی در بازی فردا مقابل شمس‌آذر از علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی عبور خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه فصل برای حسین پورحمیدی خوب شروع نشد و این دروازه‌بان اشتباهات بزرگی در بازی برابر سپاهان و پرسپولیس داشت ولی رفته رفته شرایط برای وی بهتر شد و حالا سنگربان خوزستانی با بسته نگه داشتن دروازه خود در چهار دیدار پیاپی به کسب چهار برد متوالی شاگردان پاکو خمز هم کمک ویژه‌ای کرده است.

پورحمیدی که در تراکتور زیر نظر مربی دروازه‌بانان سابق منچستریونایتد تمرین می‌کند، با بازیابی اعتماد به نفس خود دوباره در این تیم عملکرد خوب فصل گذشته را تکرار کرده و توانسته از حیث تعداد کلین‌شیت درحال رقابت با دروازه‌بانان برتر لیگ باشد.

سنگربان تی‌تی‌ها در صورت کسب پنجمین کلین‌شیت پیاپی که به نوعی باعث خواهد شد این دروازه‌بان در تعداد کسب کلین‌شیت‌های پشت سر هم گلات کند، از علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی عبور خواهد کرد و به تنهایی صدرنشین بیشترین تعداد کلین‌شیت بین دروازه‌بانان لیگ برتری خواهد شد و باید دید در انجام این کار مقابل شاگردان سعید دقیقی موفق خواهد بود یا خیر.

1997