رضایی مقابل الهامی؛ آیا باز هم برای یکدیگر کری می خوانند؟

رضایی مقابل الهامی؛ آیا باز هم برای یکدیگر کری می خوانند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان یک رویارویی جذاب و حاشیه‌ای دارد.

به گزارش فوتبالی، جدال ذوب‌آهن و مس رفسنجان که فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد، با اینکه از حیث رویارویی محمد ربیعی با تیم سابق خود جالب توجه است، اما چالش اصلی این مسابقه دیدار مجدد ساکت الهامی با مهرداد رضایی خواهد بود.

ماجرا از این قرار است که در یکی از بازی‌های فصل گذشته مس رفسنجان و هوادار، ساکت الهامی سرمربی وقت تیم تهرانی پس از پیروزی بر رفسنجانی‌ها در اظهار نظری که از روی هیجان بازی بود مدعی شد با چند تا پیرزن هم می‌توانسته برنده بازی باشد. اظهار نظری که به مذاق مسی‌ها خوش نیامد و مهرداد رضایی در بازی بعدی این دو تیم پس از گلزنی شادی گل جالبی داشت و ادای یک پیرزن را درآورد تا به الهامی کنایه زده باشد.

جالب اینکه ساکت الهامی این فصل سرمربی مس رفسنجان شد و مهرداد رضایی پس از جدایی از این تیم عنوان داشت دلیل کنار رفتن وی اتفاقات فصل گذشته بوده است؛ البته رضایی در ادامه از الهامی عذرخواهی کرد و با گرفتن رضایتنامه خود به ذوب‌آهن پیوست تا دوباره شاگرد ربیعی شود.

باتوجه به موارد فوق به نظر می‌رسد بازی دو تیم ذوب‌آهن و مس رفسنجان و‌ رویارویی دوباره الهامی و رضایی جالب توجه باشد و باید دید در این مسابقه هم پای پیرزن معروف به وسط خواهد آمد یا نه.

1997