رئال مادرید و بارسلونا بر سر مهاجم آرژانتینی وارد رقابت می‌شوند؟

رئال مادرید و بارسلونا بر سر مهاجم آرژانتینی وارد رقابت می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی حال حاضر منچسترسیتی مورد توجه دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، در سال 2022 میلادی بود که آلوارز از تیم ریورپلاته در فوتبال آرژانتین به تیم منچستر سیتی پیوست. در حقیقت این مهاجم آرژانتینی با نظر پپ گواردیولا از فوتبال آرژانتین به منچستر سیتی آورده شد. جولیان آلوارز در فصل گذشته بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره برای ارلینگ هالند توسط گواردیولا مورد استفاده قرار می گرفت اما در این فصل نقش او پر رنگ تر شده است.

پیش‌تر روزنامه اسپورت کاتالونیا گفته بود که بارسلونا جولیان آلوارز را زیر نظر گرفته است. چرا که آبی و اناری پوشان می خواهند این مهاجم 23 ساله را جذب کنند و این بازیکن باید در آینده ای نه چندان دور جای رابرت لواندوفسکی را بگیرد. لواندوفسکی در حال حاضر 35 سال سن دارد. به تازگی برخی از منابع هم مدعی شده اند که رئال مادرید هم به دنبال جذب جولیان آلوارز است. مادریدی ها از زمان رفتن کریم بنزما یک مهاجم نوک ششدانگ ندارند و همین قضیه موجب شده است که به دنبال جذب یک مهاجم باشند و آلوارز گزینه مناسبی برای آن ها است.

این بازیکن آرژانتینی تا سال 2028 با منچسترسیتی قرارداد دارد و خریدن او کار آسانی نخواهد بود.

1470