بارسلونا چه‌قدر به امضای قرارداد با نیمار نزدیک بود؟

بارسلونا چه‌قدر به امضای قرارداد با نیمار نزدیک بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا فاش کرد که آن ها در تابستان گذشته با نیمار جونیور مذاکراتی داشته اند، اما هیچ وقت به امضای قرارداد نزدیک نشدند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه مسی ترجیح داد به جای بازی کردن در بارسلونا به آمریکا برود و با اینتر میامی قرارداد ببندد، شایعاتی مبنی بر علاقه بلوگرانا به نیمار به گوش رسید و رسانه های نزدیک به بارسا مدعی شدند که حتی نیمار جواب مثبت داده، اما این ستاره برزیلی هم در نهایت به الهلال پیوست. 

به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، حالا دکو فاش کرد که مذاکراتی با او داشتند، اما هیچ وقت در آن پیشرفت نداشتند. او در این باره گفت: "صحبت هایی با مدیر برنامه هایش داشتیم. البته بیشتر رئیس باشگاه با او حرف زد، اما حقیقت این است که ما هیچ وقت به امضای قرارداد نزدیک نبودیم. ما مشکل فیرپلی مالی داشتیم و به همین خاطر نمی توانستیم با نیمار قرارداد ببندیم. نیمار دستمزد بسیار زیادی داشت و پیشنهاداتی از عربستان سعودی دریافت کرد. با این سناریو، بازگرداندن نیمار به نیوکمپ کار خیلی سختی بود. او یک بازیکن فوق العاده است و به نظرم می توانست در ترکیب ژاوی، یک مهره کلیدی و تاثیر گذار باشد، اما او برای ما گران بود."

4416