میلیاردر فنلاندی به دنبال خرید باشگاه اینتر

میلیاردر فنلاندی به دنبال خرید باشگاه اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- توماس زیلیاکوس، میلیاردر فنلاندی و مدیر سابق شرکت نوکیا همچنان علاقه مند برای خرید باشگاه اینتر است.

به گزارش فوتبالی ، توماس زیلیاکوس در گفتگویی به کوریره دلا اسپورت گفت : "من می‌خواهم اینتر را با سرمایه فوتبالی قرن بیست و یکم خود و با کمک جاسم بن حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی بخرم که روز دوشنبه با او تماس گرفتم تا مذاکرات را شروع کنیم و منابع مالی خود را جمع آوری کنیم. مذاکرات با استیون ژانگ و سونینگ پشت درهای بسته انجام خواهد شد و نتایج در زمان مناسب اعلام خواهد شد. قیمت نهایی خرید ما ۱ میلیارد یورو است. ژانگ علاقه مند به فروش باشگاه است اما فقط به کسانی که در مورد افزایش قدرت تیم اینتر جدی هستند."

این سرمایه دار فنلاندی در گذشته علاقه‌مند به خرید منچستریونایتد بود و حالا به نظر می رسد مالکان چینی اینتر در صورت داشتن پیشنهادی مهم آماده فروش باشگاه ایتالیایی به آنها هستند. مدتی است در حال مذاکره با سرمایه گذاران مختلف علاقه‌مند به خرید نراتزوری بوده‌اند. به جز این گروه تجاری گروه های دیگری نیز علاقه مند به خرید نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هستند و باید دید مالکان چینی باشگاه چه تصمیمی برای آینده این تیم پر افتخار شهر میلان خواهند گرفت.

۱۰۰۹