برنده شایسته توپ طلا از نظر ستاره منچسترسیتی/ خبری از هالند نیست

برنده شایسته توپ طلا از نظر ستاره منچسترسیتی/ خبری از هالند نیست

پایگاه خبری فوتبالی - رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که لیونل مسی شایستگی بیشتری از ارلینگ هالند برای توپ طلا هشتم دارد. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در سال 2022 موفق شد تیم ملی آرژانتین را به سومین قهرمانی اش در جام جهانی برساند و همراه با پاریسن ژرمن برای دومین سال پیاپی، قهرمان فرانسه شد. دارنده هفت توپ طلا، حالا بیشترین شانس را برای برنده شدن این جایزه در روز 30 اکتبر دارد. نزدیک ترین رقیب او، ارلینگ هالند است که در فصل قبل موفق شد 52 گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند و همراه با این تیم، فاتح سه گانه شود. 

به نقل از سایت گل، رودری در مصاحبه ای با کوپه گفت: "فکر می کنم به طور قطع جایزه به مسی برسد. البته هالند هم شایستگی کسب این جایزه را دارد. جایزه توپ طلا خیلی به مارکتینگ و بازاریابی مربوط است. من هم مثلا اینیستا و ژاوی، جذابیتی برای بازار نداشتم. البته من بیشتر نگران چیزهایی هستم که می توانم کنترل کنم، مثل جوایز تیمی و قهرمانی."

مسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پاریسن ژرمن جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به اینتر میامی پیوست و توانست همراه با این تیم، قهرمان لیگز کاپ شود. البته مسی در رسیدن به پلی آف ناکام ماند.

4416