عکس؛ مسی تماشاگر بازی تشریفاتی اینتر میامی

عکس؛ مسی تماشاگر بازی تشریفاتی اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در فاصله دو بازی تا اتمام رسمی فصل، کار خود را تمام شده می بیند چرا که شانسی برای حضور در پلی اف ندارند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با وجود قهرمانی در لیگزکاپ در هفته های اخیر در سراشیبی قرار گرفت و پس از شکست در فینال جام حذفی، در لیگ آمریکا نیز ناکام بود و نتوانست به پلی آف قهرمانی لیگ راه پیدا کند. اینتر میامی پیش از اتمام فصل باید دو بازی تشریفاتی با شارلوت انجام می داد که بازی اول آنها با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

مسی که بامداد چهارشنبه در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور داشت، برای حمایت از هم تیمی هایش خودش را به ورزشگاه رساند اما طبیعتا نمی توانست بازی کند. لئو احتمالا در بازی بعدی مقابل شارلوت حضور پیدا می کند و تلاش خواهد کرد تا به تیمش برای کسب پیروزی کمک کند.

اینتر میامی بامداد یکشنبه به مصاف شارلوت می رود و بعد از آن حدود پنج ماه تا بازی رسمی بعدی آنها فاصله خواهد بود. این تیم در این مدت قرار است که دیدارهای دوستانه ای در لیگ چین داشته باشد تا مسی نیز آمادگی بدنی خود را برای وقفه بازیهای ملی بعدی حفظ کند. آنها امیدوارند که فصل آینده نتایج بهتری کسب کنند.

4125