رودری علاقه ای به حضور در فوتبال عربستان ندارد

رودری علاقه ای به حضور در فوتبال عربستان ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رودری ستاره اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی قصدی برای حضور در لیگ‌ عربستان ندارد.

به گزارش فوتبالی ، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا اخیرا در مصاحبه ای پیرامون احتمال حضور در تیم های متمول لیگ عربستان گفت:"در مورد آینده فوتبالی خودم  باید بگویم در منچسترسیتی بسیار خوشحال و راضی هستم. در مورد فوتبال عربستان شنیده ام اما برای من بسیار سخت است تا در آینده خود را در فوتبال عربستان ببینم. اولویت برای من در ادامه دوران فوتبال بلندپروازی است و لیگ عربستان سعودی در حال حاضر چنین حس جاه طلبی را به من نمی دهد و بنابراین در اروپا به فوتبال خود ادامه خواهم داد."

رودری در در مورد پپ گواردیولا و سرخیو بوسکتس افزود:  " پپ گواردیولا تاثیرگذارترین مربی تمام دوران فوتبالی من است. او من را به حدی از فوتبال رساند که هرگز تصور نمی‌کردم روزی شانس دست‌یابی به آن را داشته باشم. در مورد مقایسه‌ من با بوسکتس هم باید بگویم نزدیک شدن به سطح بازیکنی مانند لو  خیلی بی نظیر است اما یادتان باشد ما در مورد بهترین هافبک دفاعی تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم و من با او فرسنگ ها فاصله دارم."

رودری در حال حاضر یکی از کاپیتان های تیم ملی اسپانیا و از تاثیر گذارترین ستاره های تیم لوئیس دلا فوئنته به شمار می رود و به نظر می رسد این بازیکن از مهره های کلیدی لاروخا در رقابت های یورو ۲۰۲۴ آلمان نیز باشد.

۱۰۰۹