احتمال همبازی شدن مجدد مسی و سوارز

احتمال همبازی شدن مجدد مسی و سوارز

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی و لوئیس سوارز ممکن است مجددا با هم همبازی شوند.

به گزارش فوتبالی ، تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی اذعان کرد که ستاره سابق بارسلونا را در برنامه های خود برای فصل آینده MLS قرار داده است. تاتا مارتینو می گوید که لوئیس سوارز در حال حاضر در برنامه های اینترمیامی برای فصل آینده است و ستاره اروگوئه ای برای همبازی شدن مجدد با لیونل مسی آماده است. این مهاجم اروگوئه ای در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با انتقال به باشگاه آمریکایی در ارتباط بود، اما گرمیو علیرغم تمایل سوارز از پذیرش پیشنهاد تیم آمریکایی خودداری کرد.

سوارز تایید کرده که در پایان فصل برزیل را ترک خواهد کرد که به نظر زودتر از حد انتظار است زیرا قرار بود قرارداد او یک سال دیگر تمدید شود و حالا اینترمیامی محتمل ترین مقصد او است زیرا مارتینو تایید کرده است که این باشگاه به فکر جذب او است.انتقال سوارز به MLS باعث می شود که این بازیکن دوباره با هم تیمی سابق بارسلونا، لیونل مسی هم تیمی شود. این زوج شش سال را با هم در نیوکمپ گذراندند و چهار عنوان قهرمانی لالیگا و یک کاپ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در میان جام های دیگر به دست آوردند.

این بازیکن ۳۶ ساله در ماه جولای گفت که او و مسی همیشه قصد داشتند با هم بازنشسته شوند و به نظر می رسد که این رویا با آخرین اظهارات مارتینو محقق خواهد شد. 

اینتر میامی در بازی با شارلوت فصل خود را به پایان خواهد رساند. آنها احتمالاً تلاش خود را برای جذب سوارز از گرمیو قبل از سال ۲۰۲۴ به کار خواهند بست.

۱۰۰۹