گولسیانی محروم نیست چون قراردادش اصلاح شد

گولسیانی محروم نیست چون قراردادش اصلاح شد

پایگاه خبری فوتبالی– هر چند شکایت پرسپولیس به کمیته استیناف باعث شده محرومیت گئورگی گولسیانی تا زمان صدور رای برداشته شود اما حالا خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس هم مشکل قرارداد او را حل کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی شب گذشته تیم‌های ملی ایران و قطر، تیم پرسپولیس را هم تحت تاثیر قرار داده است. به هر حال او مرد اول خط دفاع پرسپولیس بود و حالا باید سایر بازیکنان جایش را پر کنند.

پرسپولیس البته نگرانی چندانی بابت جانشینیِ بهترین مدافعش ندارد و کادر فنی این تیم «کاسه چه کنم» در دست نگرفته‌اند. آنها یک مدافع خوب دیگر دارند که همین حالا خیلی‌ها معتقدند حقش خورده شده و باید در ترکیب اصلی پرسپولیس باشد.

این مدافع گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس است که در موفقیت‌های فصل پیش پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرده بود. اما با آمدن محمد حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس، گئورگی جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد.

مدافع گرجی پرسپولیس در این فصل در بازی با ذوب آهن به زمین آمد و در حالی که پرسپولیس یک بر صفر عقب بود گل مساوی را زد اما حتی این اتفاق هم باعث نشد یحیی گل‌محمدی او را به ترکیب اصلی برگرداند.

اما نام گولسیانی در ماجرای سقف قراردادها دوباره مطرح شد. البته مشکل پرسپولیس در این پرونده عبور از سقف قراردادها نبود. بلکه این بود که بر خلاف مقررات، باشگاه پذیرفته بود که مالیات این قرارداد را هم بپردازد و البته خانه و خودرو به او داده بود.

برای همین تخلف یک امتیاز از پرسپولیس کسر شد و گولسیانی هم تا زمان اصلاح قراردادش از بازی برای پرسپولیس محروم شد. حالا که پورعلی گنجی مصدوم شده دوباره همه چشم‌ها به سمت گولسیانی چرخیده بود که طبیعتا باید جایگزین مدافع مصدوم پرسپولیس شود.

گفته می‌شد با حکم کمیته انضباطی گولسیانی محروم است و نمی‌تواند فردا در بازی با پیکان در ترکیب پرسپولیس باشد اما تیم حقوقی باشگاه دو روز پیش با تکمیل مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض خود به رای صادره را برای بررسی در کمیته استیناف، تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

به این ترتیب و تا زمان صدور رای توسط کمیته استیناف، گولسیانی مشکلی برای حضور در بازی‌های پرسپولیس نداشت. این دقیقا همان اتفاقی است که برای سپاهان هم افتاد. کمیته انضباطی 6 بازیکن سپاهان را در پرونده عبور از سقف قراردادها محروم کرده بود اما با شکایت این باشگاه به کمیته استیناف، منع بازیکنان محروم برای حضور در بازی‌های سپاهان هم برداشته شد.

آخرین خبر هم که دقایقی پیش منتشر شد حاکی از آن است که قرارداد این بازیکن اصلاح شده است و کارت بازی او صادر شده و گولسیانی مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد. در واقع پول خانه و خودروی گولسیانی را باید خودش بدهد و علاوه بر همه اینها، پرداخت مالیات هم بر عهده خودش خواهد بود.

البته پرسپولیس به جز گولسیانی چند بازیکن دیگر هم دارد که می‌توانند در قلب دفاع بازی کنند. فرشاد فرجی مدافع وسط است و علی نعمتی هم پتانسیل خوبی برای بازی در دفاع میانی دارد

1359