درگیری اینستاگرامی مدافع سن مارینو با «آقای 80 میلیونیِ» منچستریونایتد!

درگیری اینستاگرامی مدافع سن مارینو با «آقای 80 میلیونیِ» منچستریونایتد!

پایگاه خبری فوتبالی - سن مارینو و دانمارک روز سه شنبه در بازی راهیابی یورو به مصاف هم رفتند که که دانمارک با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 88 بازی، روبرتو دی مایو مدافع میانی تیم سن مارینو تکل خشنی از پشت روی پای راسموس هویلوند مهاجم منچستریونایتد زد. در آن زمان درگیری میان دو تیم آغاز شد و در پایان بازی نیز هویلوند در میکس زون به شدت از خشونت مدافعان حریف انتقاد کرد. وی اظهار داشت :" می دانستند که  ممکن است که با حرکاتشان دوران فوتبال من را تمام کنند. حس می کردم که این کار را به خاطر خودم کردند. به خصوص حرکت آخرشان هیچ ربطی به فوتبال نداشت و باید کارت قرمز مستقیم دریافت می کرد. داور کنترل کافی را روی این صحنه نداشت. بازیکنان حریف می گفتند "منتظر تکل بعدی باش" یا "نابودت می کنیم" مدام تهدید می کردند. ایتالیایی بلد هستم و می توانستم بشنوم که حرفهای ناخوشایندی می زنند. من را هل می دادند و به شکل خشونت آمیزی رفتار می کردند."

روبرتو دی مایو 41 ساله در پایان بازی در پیامی اینستاگرامی پاسخ هلند را داد:" سلام، شنیدم که آقای 80 میلیونی انتقاد کرده که دیروز با برخورد خشن از جانب بازیکنان سن مارینو مواجه شده است. دوست داشتم که پانزده سال پیش با ما فوتبال بازی می کرد، در آن زمان مردان واقعی بازی می کردند."

هویلوند کمی بعد پاسخ او را داد:"  هر روز سخت تلاش می کنیم تا به بهترین سطح خودمان برسیم و روی فرم بمانیم. این رفتار از جانب بازیکنان سن مارینو غیرقابل قبول است."

4125