رحمان رضایی: فینال با قطر، بازی بی نقص و خیلی خوبی بود

رحمان رضایی: فینال با قطر، بازی بی نقص و خیلی خوبی بود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی گفت: توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بازیکنان را محک بزنیم. مطمئنا تیم نقایصی در این دو بازی داشته ولی به نظر من برد این بازی‌ها خیلی مهم بود.

به گزارش فوتبالی، رحمان رضایی در مورد حضور تیم ملی کشورمان در تورنمنت اردن، اظهار داشت: تورنمنت خوبی بود. تیم‌های خوبی که در قدوقواره خودمان در آسیا هستند، در این تورنمنت حضور داشتند. توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بازیکنان را محک بزنیم. مطمئنا تیم نقایصی در این دو بازی داشته ولی به نظر من برد این بازی‌ها خیلی مهم بود.

وی افزود: تیم اردن را سال‌ها به این شکل نمی‌تواسنتیم ببریم. 3 بر یک، نتیجه خیلی خوبی بود. فینال هم که با قطر، بازی بی نقص و خیلی خوبی بود. بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از نظر نتیجه گیری هم خوب بودیم و کارمان تکمیل شد.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه این تیم به بازی با حریفان بزرگ نیاز دارد، گفت: صددرصد اما حریف بزرگ نیاز به بودجه و امکانات بیشتری دارد. فکر می‌کنم در توان تیم ملی ایران نیست. مردم قیاس می‌کنند و حق دارند. انتقادی است که می‌تواند از نظر بازی‌های دوستانه باشد ولی نیاز به بودجه سنگین دارد. فدراسیون حداقل باید 3-2 میلیون دلار داشته باشد تا بتواند بازی دوستانه خیلی خوبی را با تیم‌هایی مثل کره، ژاپن، استرالیا یا حتی تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی برگزار کند ولی متاسفانه در حد و توان فدراسیون ما نیست

وی درمورد مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، عنوان کرد: متاسفانه مصدومیت بدی بود. امیدوارم هرچه سریع تر به تیم خودش و تیم ملی برگردد. اینطور که دکتر می‌گوید و براساس تست‌هایی که گرفته شده، از ناحیه رباط صلیبی است. هنوز آزمایش دقیق نگرفته‌اند.

1999