صحبت‌های مدیر بارسلونا راجع به شرایط قراردادی دو ستاره پرتغالی

صحبت‌های مدیر بارسلونا راجع به شرایط قراردادی دو ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که فکر کردن به قراردادهای قرضی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس هنوز خیلی زود است. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا موفق شد ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی و ژائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و این دو ستاره پرتغالی در اولین ماه های حضورشان در نیوکمپ، عملکردی درخشان داشتند و خیلی زود در دل هواداران قرار گرفتند. بارسلونا به خاطر اوضاع وخیم مالی که دارد، نمی تواند فعلا به فکر جذب بازیکن جدید باشد و حالا یک ساله بودن قرارداد این دو ستاره پرتغالی، موجب نگرانی هواداران بلوگرانا شده است. 

دکو در این باره به موندو دپورتیوو گفت: "در مورد کانسلو، او بازیکنی با تجربه است که برای سال های طولانی در بالاترین سطح و در تیم های مختلف بازی کرده و در هر پستی که به میدان رفته، موفق ظاهر شده است. فلیکس کمی جوان تر است، اما تجربه زیادی دارد. او در بنفیکا، اتلتیکو مادرید و چلسی بازی کرده است. آن ها بازیکنانی هستند که می توانند چیزهای زیادی به بارسلونا بدهند، اما صحبت کردن راجع به دائمی کردن قرارداد آن ها، کمی زود است. مهم ترین نکته این است که آن ها به بارسلونا کمک می کنند."

4416