واکنش ستاره سابق رئال مادرید به انتقادات فراوان علیه او

واکنش ستاره سابق رئال مادرید به انتقادات فراوان علیه او

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید می گوید که یاد گرفته چگونه با انتقاداتی که از او می شود، کنار بیاید و به زندگی اش ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا که به تازگی به کاپیتانی تیم ملی اسپانیا دست یافته، در چند فصل اخیر، فراز و نشیب های زیادی را در فوتبال تجربه کرده است. او دوران خوشی را در یوونتوس و رئال مادرید داشت، اما در چلسی ناموفق بود و سپس به اسپانیا بازگشت تا پیراهن رقیب دیرینه رئال، یعنی اتلتیکو مادرید را بر تن کند. 

حالا موراتا راجع به انتقاداتی که از او می شود، گفت: "من دیگر اهمیتی به گفتن حقیقت نمی دهم. قبل تر نیز این موضوع را گفته ام. من نمی توانم چیزهایی که مردم راجع به من می گویند را کنترل کنم. امسال، سال خیلی خوبی برای من بوده و خیلی خوشحالم. ما گروه فوق العاده ای در باشگاه داریم و حال و احوال تیم ملی اسپانیا نیز بسیار خوب است. این ها مواردی هستند که اهمیت دارند. دیگر چیز ها برایم مهم نیستند. مردم می توانند هرچیزی که می خواهند راجع به من بگویند، چون من نمی توانم همه را راضی نگه دارم. من فقط به فوتبال بازی کردن و موفقیت اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا فکر می کنم."

4416