اروگوئه ۲- برزیل ۰/ باخت بد موقع سلسائو

اروگوئه ۲- برزیل ۰/ باخت بد موقع سلسائو

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال اروگوئه در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل برزیل پیروز شد.

به گزارش فوتبالی ، رقابت برزیل و اروگوئه که در ورزشگاه شهر مونته ویدئو‌‌ پایتخت کشور اروگوئه برگزار شد با برتری تیم میزبان خاتمه یافت. در نیمه اول این دیدار برزیلی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما دقایق پایانی نیمه اول با دو اتفاق تلخ برای سلسائو همراه بود. اولین اتفاق باز شدن دروازه این تیم در دقیقه ۴۴ روی نفوذ آرائوخو به داخل محوطه جریمه برزیل و ارسال او و ضربه سر دیدنی داروین نونیز بود و دومی مصدومیت شدید نیمار بود که مشکوک به پارگی رباط صلیبی این بازیکن به نظر می رسید. نیمار بخاطر این مصدمیت با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به ریچارلیسون داد و نیمه اول هم با همان تک گل به سود اروگوئه به پایان برسد.

در نیمه دوم تلاش برزیلی ها برای جبران گل خورده ادامه داشت و حتی روی یک ضربه ایستگاهی رودریگو تیر دروازه اروگوئه را به لرزه در آورد. اما این اروگوئه بود که در دقیقه ۷۸ با نفوذ داروین نونیز و پیگیری و پاس او به دهانه دروازه توسط نیوکلاس ده لا کروز به گل دوم رسید تا امیدهای برزیل برای جبران نتیجه به حداقل برسد. در نهایت بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با همین نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان مارچلو بیلسا در تیم اروگوئه به پایان رسید تا برزیل از دو بازی اخیر خود مقابل ونزوئلا و اروگوئه فقط یک امتیاز با دینینز مربی خود کسب کرده باشد.

با این نتیجه برزیل و اروگوئه هردو ۷ امتیازی شدند و در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفتند.

۱۰۰۹