ترکیب آرژانتین مقابل پرو با حضور مسی

ترکیب آرژانتین مقابل پرو با حضور مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی قرار است تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی پرو برود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی از ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران آغاز می شود و باید دید که تیم ملی آرژانتین چه عملکردی در این دیدار خواهد داشت. نکته ویژه این بازی این است که لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین به طور فیکس از ابتدا حضور دارد. در حقیقت لیونل اسکالونی برای این بازی مسی را فیکس کرده است و دیگر از این بابت که مسی به طور کامل از بند مصدومیت رهایی یافته است، خیالش راحت است. مسی به علت مصدومیت حدود یک ماهی از میادین به دور بود و همین قضیه باعث شده بود که استفاده از لیونل مسی با احتیاط صورت بگیرد اما این بار دیگر اسکالونی مسی را فیکس کرده است و باید دید که عملکرد لئو در این بازی به چه شکل خواهد بود.

خولیان آلوارز در این بازی مهاجم نوک تیم ملی آرژانتین است. این بازیکن می تواند یکی از بهترین مهاجم های دنیا در آینده ای نه چندان دور شود و باید دید که عملکردش به چه شکل خواهد بود.

ترکیب آرژانتین

امیلیانو مارتینز، مونتیل، رومرو، اوتامندی، تاگلیافیکو، رودریگو دی پل، مک آلیستر، انزو فرناندز، نیکو گونزالس، لیونل مسی،خولیان آلوارز

1470