کی‌روش روی لبه تیغ؛ CQ زمستان قطر را می‌بیند؟

کی‌روش روی لبه تیغ؛ CQ زمستان قطر را می‌بیند؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از شکست سنگین تیم ملی قطر مقابل ایران، گمانه‌زنی‌هایی از دوحه مبنی بر برکناری کارلوس کی‌روش از هدایت قطر به گوش می‌رسد. 

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال قطر، بعد از جام جهانی 2022 قرارداد با فیلیکس سانچز را تمدید نکرد تا همه خاطرات خوشی که با این سرمربی اسپانیایی تجربه کرده بود را فراموش کند. در حالیکه کمتر کسی فکر می کرد، کارلوس کی روش پرتغالی، با فدراسیون فوتبال قطر، قراردادی 3 ساله امضا کرد تا به عنوان سرمربی جدید میزبان جام ملتهای آسیا، معرفی شود.

عنابی‌پوشان که با کی‌روش حال و روز خوشی ندارند در تورنمنت چهارجانبه اردن هم عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در طی ۲۱٠ دقیقه بازی نتوانستند حتی به یک گل زده برسند و با خوش شانسی محض و به لطف ضیافت‌ پنالتی عراق را مغلوب کردند.

 پس ار شکست سنگین مقابل ایران و از همین دیشب، در رسانه های قطری، گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر آینده نامعلوم سرمربی پرتغالی در تیم ملی قطر مطرح شده است.  کارشناسان شبکه تلویزیونی الکاس قطر هم نسبت به آینده عنابی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا پیش رو احساس نگرانی کرده اند و از نوع بازی که دیشب تیمشان در برابر ایران داشته کاملا ناامید بوده‌اند. 

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید سرنوشت کی‌روش که سابقه اخراج شدن از تیم‌های ملی کلمبیا و مصر را هم دارد در قطر به چه شکل خواهد بود و آیا او با چنین شرایطی که خیلی‌ها می‌گویند شمارش معکوس اخراجش به صدا درآمده می‌تواند زمستان قطر را ببیند یا توسط مدیران فدراسیون فوتبال قطر، اخراج می شود! 

9098