هری کین ماشین گلزنی توقف ناپذیر انگلیس

هری کین ماشین گلزنی توقف ناپذیر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال انگلیس در حساس ترین بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در سه شنبه شب گذشته مقابل ایتالیا یه برتری ۳-۱ دست یافت.

به گزارش فوتبالی ، این برد با درخشش ستاره و کاپیتان آماده تیم ملی فوتبال انگلیس شکل گرفت.‌ هری کین با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند در ۳۰ بازی اخیر تیم ملی انگلیس روی ۳۲ گل به صورت مستقیم دخالت داشته است. او همچنین در ۱۰ بازی پی در پی قبلی تیم ملی انگلیس یا گل زده یا پاس گل ثبت کرده است که آماری بی نظیر را برای مهاجم آماده باشگاه بایرن مونیخ به ثبت رسانده است.

کین با به ثمر رساندن ۲ گل برابر ایتالیا به رکورد ۶۱ گل ملی دست پیدا کرد و با عبور از بابی چارلتون اسطوره تیم ملی انگلیس در دهه ۶۰ میلادی که پیش از این ۲۳ گل را در ورزشگاه  بزرگ ومبلی برای سه شیرها به ثبت رسانده بود حالا با ۲۴ گل زده به بهترین گل‌زن انگلیس در ورزشگاه ومبلی تبدیل شده است.

مهاجم باشگاه بایرن مونیخ تنها در ۸۷ بازی ملی چنین آمار خارق العاده ای از خود به ثبت رسانده و به نظر می رسد با ادامه درخشش در رقابت های یورو ۲۰۲۴ و جام جهانی ۲۰۲۶ بتواند رکورد های بیشتری را هم در تیم ملی انگلیس به نام خود ثبت کند.

۱۰۰۹