آرزوی محال کی‌روش؛ قطر می‌تواند به فینال جام ملت‌ها برسد؟

آرزوی محال کی‌روش؛ قطر می‌تواند به فینال جام ملت‌ها برسد؟

پایگاه خبری فوتبالی– با نمایش امشب قطر، خیلی بعید است که آرزوی ویژه کارلوس کی‌روش در این تیم، عملی شود.

به گزارش فوتبالی، جذاب‌ترین نکته بازی دوستانه تیم ملی با قطر در فینال مسابقات چهارجانبه دوستانه اردن، رویارویی ملی‌پوشان با سرمربی سابق تیم ملی و سرمربی کنونی تیم ملی قطر یعنی کارلوس کی‌روش بود.

البته این رویارویی برای خود کی‌روش هم جذابیت‌های خاصی داشت و طبیعتاً دیدار با تیمی که وی سال‌های زیادی روی نیمکت آن نشسته دیداری نوستالژیک‌ و خاطره‌انگیزی برای پیرمرد پرتغالی است؛ علی‌الخصوص که همچنان بسیاری از بازیکنان کنونی تیم قلعه‌نویی روزگار نه‌چندان دوری شاگرد کی‌روش بوده‌اند.

کارلوس کی روش قبل از بازی حتی دست به انتشار پستی احساسی در اینستاگرام هم زد و البته در اظهار نظری جالب مدعی شده بود دوست دارد ایران و قطر در فینال جام ملت‌های آسیا هم روبه‌رو شوند؛ آرزویی که حداقل با این نمایش از تیم عنابی‌پوش در آستانه جام ملت‌ها دور از ذهن به نظر می‌رسد.

نتیجه بازی امشب، چیزی بود که کمتر کسی حتی از فوتبال دوستان خوشبین ایرانی باتوجه به سبک و سیاق دفاعی تیم‌های تحت نظر کی‌روش انتظارش را داشت و تیم ملی با نتیجه‌ای مقتدرانه بر میزبان جام ملت‌ها غلبه کرد تا تردیدها در رابطه با نمایش قطر در جام ملت‌ها افزایش یابد.

1997