انتقاد بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره از عملکرد مهاجم آرسنال

انتقاد بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره از عملکرد مهاجم آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – آلن شیر از ستاره آرسنال که به نظر او پس از پیوستن به توپچی‌ها در فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشته، نام برده است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در فصل 24-2023، عملکرد قدرتمندی داشته اند و در 8 بازی ابتدایی خود در این رقابت‌ها، شکست ناپذیر بوده و در 6 بازی نیز موفق به کسب پیروزی شده است. توپچی‌ها در آخرین بازی خود موفق شدند تا منچستر سیتی را شکست دهند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام، دیگر تیم لندنی، در رده دوم جدول حضور دارد.

آلن شیرر، گلزن افسانه ای لیگ جزیره، علی رغم عملکرد درخشان آرسنال در این فصل، ادعا کرده است که از عملکرد گابریل ژسوس، مهاجم توپچی‌ها نا امید شده است. ژسوس که در تابستان 2022 و در ازای مبلغ 45 میلیون پوند به ورزشگاه امارات آمد، در 9 بازی این فصل، تنها 3 بار پایش به گلزنی باز شده است. آرسنال در بین 6 تیم بالایی جدول، کمترین گل زده را به ثبت رسانده است که باعث لینک شدن این تیم به ایوان تونی شده است.

آلن شیرر درباره این مهاجم برزیلی گفت:" او دائما عملکرد ضعیفی را از خود در حوزه شانس گلزنی در سال‌های گذشته به ثبت رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد که او خود را در موقعیت‌های خوبی قرار می‌دهد اما توپ‌ها را گل نمی‌کند."

2102