آزمون: فوتبال بانوان به بازی با حریفان بزرگ احتیاج دارد

آزمون: فوتبال بانوان به بازی با حریفان بزرگ احتیاج دارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه حضور این تیم در مرحله دوم انتخابی المپیک، گفت: با حریفان سختی در این رقابت‌ها روبه‌رو خواهیم شد، اما تلاشمان این است در حد نام ایران بازی کنیم.
به گزارش فوتبالی، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای حضور در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در این مسابقات، گفت: در مرحله دوم رقیبان بسیار قوی و خوبی در انتظار ما هستند. بازی‌های استرالیا، فلیپین و چین تایپه را برای بچه‌ها آنالیز کرده‌ایم و سه بازی سخت خواهیم داشت.

آزمون افزود: با این حال می‌خواهیم بهترین عملکرد را در این سه بازی فارغ از هر نتیجه‌ای داشته باشیم و فوتبالی در حد شایسته نام ایران ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه خوشحالیم برابر تیم چهارم دنیا و تیم‌هایی که در جام‌جهانی بازی کرده‌اند، قرار می‌گیریم، تصریح کرد: فوتبال ایران به بازی‌های سخت و با تیم‌های بزرگ احتیاج دارد. از هر بازی باید درس بگیریم و با استفاده از این تجربیات بتوانیم در مرحله دوم هم عملکرد خوبی داشته باشیم و برای آینده فوتبال ما اتفاقات خوبی رقم بخورد.

گفتنی است مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک در سه گروه چهار تیمی از اول تا ۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و در پایان این مسابقات، دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.

گروهبندی مرحله دوم به شرح زیر است:

گروه A: استرالیا (میزبان)، چین تایپه، فیلیپین ، ایران

گروه B: چین (میزبان)، کره جنوبی ، تایلند ، کره شمالی

گروه C: ژاپن، ویتنام، ازبکستان (میزبان)، هند

برنامه بازی‌های گروه A که به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود به شرح زیر است:

پنجشنبه ۴ آبان

استرالیا – ایران

چین تایپه – فیلیپین

یکشنبه ۷ آبان

ایران – چین تایپه

فیلیپین – استرالیا

چهارشنبه ۱۰ آبان

استرالیا – چین تایپه

فیلیپین – ایران

9989