بازگشت بازیکن سابق لیگ انگلیس که به آزار جنسی کودکان متهم شده بود

بازگشت بازیکن سابق لیگ انگلیس که به آزار جنسی کودکان متهم شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - هوادارانی که نام گلزنان بازی ایسلند و لیختن اشتاین در بازی راهیابی به یورو را دیدند، کاملا شگفت زده شدند.

به گزارش فوتبالی، سیگوردسون یکی از گلزنان تیم ملی ایسلند در این بازی بود و برخی می خواستند بدانند که ایا این همان بازیکنی است که تا چند سال پیش در خط هافبک اورتون بازی می کرد. در حقیقت این بازیکن که در گذشته به اتهام آزار جنسی کودکان از اورتون اخراج شده بود، در تیم ملی ایسلند بازی کرد و دبل هم کرد.

بازیکن ایسلندی در ژولای 2021 توسط اورتون اخراج شد چرا که پلیس تحقیقاتی را در مورد او در مورد آزار جنسی کودکان  آغاز کرده بود. هرگز به صورت علنی نام او مطرح نشد اما کنار گذاشتن گیلفی از لیست نشان می داد که گمانه زنی ها در این باره که متهم پرونده بوده، صحت دارد. با وجود آن که سیگوردسون هرگز در این پرونده محکوم نشد، باشگاه اورتون درها را به رویش بست و حتی همسرش هم او را ترک کرد. 

در ماه آوریل با توجه به عدم وجود شواهد کافی، پرونده سیگوردسون بسته شد.  گیلفی سیگوردسون دور از چشمان رسانه ها در تابستان گذشته به باشگاه لینگبی در دانمارک ملحق شد، باشگاهی که در حال حاضر در رتبه ششم لیگ دانمارک حضور دارد و با وجود آن که در سال 2017 در مرحله راهیابی به لیگ اروپا بازی کرد، چندان مورد توجه هواداران نیست. 

سیگوردسون در هفته های اخیر سعی کرد که در ریتم بازی قرار بگیرد. او در روز 19 سپتامبر پس از یک سال و نیم به میادین برگشت  و دوباره توانست در لیست تیم ملی ایسلند قرار بگیرد. او با دبل اخیرش به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش تبدیل شد و از گودجانسن بازیکن سابق بارسلونا و چلسی سبقت گرفت.

4125