خسته شدن سرمربی آرژانتین از جواب دادن به سوالات درباره مسی

خسته شدن سرمربی آرژانتین از جواب دادن به سوالات درباره مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین دیگر حوصله جواب دادن به سوالات راجع به آینده لیونل مسی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در سال گذشته موفق شد به مهم ترین افتخار فوتبالی اش دست پیدا کند و همراه با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شد. دارنده هفت توپ طلا که در حال حاضر 36 ساله است، همانند رقیب دیرینه اش، کریستیانو رونالدو، هیچ نشانه ای از کند شدن و پیری در او دیده نمی شود. در حال حاضر، لیونل مسی از بیشترین شانس برای بردن جایزه توپ طلا برخوردار است. او بعد از خروج از پاریسن ژرمن به اینتر میامی در آمریکا پیوست و توانسته تاثیر مثبتی روی این تیم بگذارد. حالا حضور احتمالی مسی در جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024، مورد بحث رسانه ها و خبرنگاران قرار گرفته است. 

به نقل از سایت گل، اسکالونی راجع به سوالات درباره آینده مسی در آلبی سلسته گفت: "به خاطر داریم که او هنوز اینجاست. چرا باید راجع به رفتنش فکر کنیم. حقیقت این است که او هنوز بازی می کند. او را تنها بگذارید. می خواهید از همین الان، او را بازنشسته کنید؟ باید دیوانه باشید. حال لئو خوب است. او در تمرینات شرکت کرده و می تواند بازی کند."

4416