اعلام رسمی سازمان لیگ؛ پیکان در قزوین از پرسپولیس میزبانی می‌کند

اعلام رسمی سازمان لیگ؛ پیکان در قزوین از پرسپولیس میزبانی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – پس از چند روز بلاتکلیفی بالاخره ورزشگاه میزبان بازیِ دو تیم پیکان و پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.

به گزارش فوتبالی، با اعلام رسمی سازمان لیگ مسابقه دو تیم پیکان و پرسپولیس معوقه از هفته ششم لیگ برتر روز پنج‌شنبه همین هفته در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار خواهد شد.

از آنجا که تیم پیکان میزبان این مسابقه است قرار بود این مسابقه در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود اما به دلیل این که زمین چمن این ورزشگاه کیفیت بسیار نامطلوبی داشت میزبانی از این ورزشگاه گرفته شد.

پس از این اتفاق ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه جایگزین و میزبان پیشنهاد شد اما از آنجا که قرار است روز جمعه بازی استقلال و هوادار در همین ورزشگاه برگزار شود امکان برگزاری مسابقه در آن فراهم نبود. 

چند ورزشگاه دیگر مثل امام رضا (ع) مشهد، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک هم برای برگزاری این بازی پیشنهاد شدند اما ناگهان گزینه دیگری مطرح شد: «ورزشگاه سردار آزادگان قزوین.»

به نظر می‌‌رسید با توجه به نزدیکی به تهران و وضعیت مناسب زمین چمن، این گزینه بهترین گزینه است. در نهایت هم با بررسی‌های به عمل آمده تصمیم به برگزاری این مسابقه در قزوین گرفته شد.

نکته دیگری که باعث شد این گزینه انتخاب شود، بازی این هفته تیمِ شمس آذر بود. ورزشگاه سردار آزادگان ورزشگاه خانگی تیم شمس‌آذر است اما این تیم در این هفته میهمان تراکتور است و باید به تبریز برود.

بنابراین تشخیص داده شد که ورزشگاه سردار آزادگان بهترین شرایط را برای میزبانی از این مسابقه دارد. در برنامه‌ای که اعلام شده قرار است مسابقه ساعت 18:00 برگزار شود.

1359