مشکلی که باعث دلخوری ستاره لیورپول مقابل یونان شد

مشکلی که باعث دلخوری ستاره لیورپول مقابل یونان شد

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان لیورپول پس از پیروزی سخت هلند مقابل یونان با نتیجه یک بر صفر از شرایط چمن به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 32 ساله در وقت اضافه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا صعود تیم ملی هلند به یورو 2024 را قطعی کند. در نیمه اول وگهورست فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد اما فن دایک توانست گل مهمی را برای نارنجی پوشان به ثبت برساند.  سرنگونی دنزل دومفرایس در محوطه جریمه باعث شد تا آلخاندرو هرناندز داور بازی نقطه پنالتی را  نشان بدهد. گوستاوو پویت سرمربی یونان نیز به خاطر اعتراض هایش توسط داور از زمین اخراج شد. 

فن دایک با وجود تبدیل شدن به قهرمان هلند، در پایان بازی از شرایط چمن انتقاد کرد. وی به خبرنگاران گفت:" شرایط چمن را دیدید؟ وحشتناک است. باورنکردنی است که در این سطح همچنان اجازه بازی در چنین زمین هایی داده می شود. "

فن دایک در روزهای اخیر نیز از برنامه بازیهای لیگ انگلیس انتقاد کرده بود و گفته بود :" در انگلیس، برنامه بازیها خیلی فشرده است. بازیکنان حقوق بالایی دریافت می کنند اما این مسئله نباید به قیمت سلامتی بازیکنان تمام شود. باید بازیهای بیشتر و بیشتری داشته باشیم. به عنوان بازیکن باید اقدامی در این زمینه انجام بدهیم و به دنبال راهکار باشیم. "

4125