میزبانی پیکان از پرسپولیس در قزوین؛ در انتظار جلسه امروز

میزبانی پیکان از پرسپولیس در قزوین؛ در انتظار جلسه امروز

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جدیدترین گزینه میزبانی پیکان از پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، درحالی که قرار است دو تیم پیکان و پرسپولیس در رقابت های هفته ششم لیگ برتر (معوقه) روز پنجشنبه به مصاف هم بروند اما هنوز مشخص نیست که این دیدار در کدام ورزشگاه قرار است برگزار شود. باشگاه پیکان باتوجه به آماده نبودن ورزشگاه خانگی‌اش و عدم وجود ورزشگاه آماده برای میزبانی در تهران و کرج به سراغ ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رفت، اما اعلام شد این ورزشگاه هم شرایط میزبانی از دیدار پیکان و پرسپولیس را ندارد.

آخرین گزینه مدیران باشگاه پیکان برای میزبانی از قرمزها ورزشگاه سردارآزادگان قزوین است که فاصله چندان زیادی هم با تهران نسبت به شهرهای دیگر ندارد. مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در مصاحبه‌ای که ظهر دیروز داشته بود اظهار کرده بود این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی ندارد:" ورزشگاه سردار آزادگان از لحاظ زیر ساختی مشکلی برای انجام بازی‌های لیگ برتر ندارد. تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر میزبانی از دیدار پیکان و پرسپولیس دریافت نکرده ایم و ما به تنهایی تصمیم گیرنده برگزار شدن یا برگزار نشدن این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان نیستیم. باید شورای تأمین استان قزوین در این باره نظر نهایی را اعلام کند. البته باز هم می گویم که باشگاه پیکان فعلاً درخواستی از ما نداشته است."

تا ظهر روز گذشته هیچ درخواستی از سوی باشگاه پیکان برای میزبانی در قزوین ارائه نشده بود اما به نظر می رسد تا ساعات پایانی شب گذشته اتفاقات جدیدی رخ داده و احتمال برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در قزوین بیشتر شده است. قرار است در جلسه‌ای که امروز برگزار می شود در خصوص مکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس تصمیم گیری شود و همه چیز بستگی به این جلسه دارد. البته باتوجه به منتفی شدن گزینه های دیگر و زمان کم باقی مانده تا بازی احتمال برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان زیاد است.

۲۶۳۶