چیزهای زیادی که کاپیتان آرسنال از رونالدو آموخت

چیزهای زیادی که کاپیتان آرسنال از رونالدو آموخت

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان نروژی آرسنال اذعان کرد که در طول دوران حضورش در رئال مادرید، چیزهای زیادی از کریستیانو رونالدو یاد گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد پیش از پیوستن به آرسنال و تبدیل شدن به یکی از مهره های غیر قابل جایگزینی میکل آرتتا، شش سال در رئال مادرید بازی کرد و در آن جا با ستارگان بزرگی هم بازی بود. البته اودگارد در حضورش در سانتیاگو برنابئو، خیلی نتوانست به ترکیب اصلی لوس بلانکوس راه پیدا کند و چند بار به تیم های مختلف قرض داده شد، اما فاش کرد که چیزهای زیادی از بازیکنانی مثل رونالدو، لوکا مودریچ و تونی کروس آموخته است. 

به نقل از سایت گل، اودگارد به TV2 گفت: "جزئیات زیادی از دوران بازی ام در رئال مادرید آموختم. اینکه چگونه آن ها از بدن خود مراقبت می کنند، چگونه تمرین می کنند و چگونه خود را برای بازی آماده می کنند. واقعا عجیب و عظیم بود. وقتی قرار بود بازی بزرگی برگزار شود، می دیدم که این ستارگان چگونه روی بازی تمرکز می کنند."

اودگارد در سال 2021 به صورت دائمی به آرسنال پیوست و حتی توانست بازوبند کاپیتانی را مال خود کند. او اخیراً قراردادش را با توپچی ها تا 5 سال دیگر تمدید کرده است. 

4416