مصلح: بازیکن حرفه‌ای باید هر ۵ تا ۶ روز یک بار بازی کند

مصلح: بازیکن حرفه‌ای باید هر ۵ تا ۶ روز یک بار بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید مربی این تیم برای هر لحظه بازی برنامه دارد.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط این تیم اظهار کرد: تمرینات خوبی را انجام دادیم و برای بازی‌ها آماده می‌شویم. لیگ ما فرسایشی شده است. نمی‌دانیم این نوع برنامه‌ریزی برای چه است؟ مگر کشورهای دیگر بازی‌های خارجی ندارند؟ بازیکن حرفه‌ای باید هر ۵ تا ۶ روز یک بار بازی کند. در چهار ماه اخیر ۵ بازی انجام داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: خیلی از تیم‌ها وقتی لیگ اینطور است تعطیل می‌کنند اما ما اینطور نبودیم. سلیقه مربی هم متفاوت است. با این شرایط همه تیم‌ها آسیب می‌بینند. ببینید چند بازیکن مصدوم شده‌اند. بازیکنان ما با اخلاق و خوب هستند و جوانان خوبی هم داریم که حرف برای گفتن دارند. مطمئنم از ذوب‌آهن امسال بیشتر خواهیم شنید و فکر می‌کنم تیم ما در نیمه بالای جدول باشد.

او درباره تغییر پستش در تیم ذوب‌آهن هم گفت: فکر می‌کنم ۷ تا ۸ متر جایم در زمین تغییر کرده است. آقای ربیعی گفتند در این پست بیشتر می‌توانم خودم را نشان دهم. خودم هم از این شرایط راضی هستم.

وی درباره محمد ربیعی هم گفت: با مربیان بزرگی کار کرده‌ام که هر کدام در ایران و دنیا حرف برای گفتند داشته‌اند. آقای ربیعی برای لحظه لحظه تمرینات و بازی برنامه دارند. این سختگیری‌ها به ما هم کمک می‌کند. ما تاکتیک داریم و با برنامه بازی می‌کنیم. مجموعه ذوب‌آهن باید به خود افتخار کند که چنین مربی‌ دارد.

وی درباره شرایط تیمش برابر مس رفسنجان هم گفت: امیدوارم هواداران از تیم ما حمایت کنند و اینگونه نباشد که بگویند ذوب‌آهن تیم دوم اصفهان است. امیدوارم زنان هم به ورزشگاه بیایند.

9989