وقتی هالند یک قدم تا یوونتوس فاصله داشت

وقتی هالند یک قدم تا یوونتوس فاصله داشت

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ارشد اینتر فاش کرد که در زمان حضورش در یوونتوس، فاصله ای با عقد قرارداد با ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی نداشت. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در تابستان 2022 از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و در اولین فصل حضورش در اتحاد توانست 53 گل در 54 بازی برای سیتیزن ها به ثمر برساند و به همراه این تیم به 3 گانه تاریخی دست پیدا کرد. حالا ماروتا فاش کرد که زمانی در یوونتوس می توانست هالند را از مولده به خدمت بگیرد و او را به فوتبال ایتالیا بیاورد، اما از نظر بودجه مالی به مشکل برخوردند. 

ماروتا که در حال حاضر در اینتر مشغول به کار است، راجع به این مسئله گفت: "پشیمانی ها زیادی دارم که آخری، ارلینگ هالند است که می توانست با 2 الی 3 میلیون یورو به یوونتوس بپیوندد. در چنین مسائلی، شما باید خیلی قوی و مطمئن باشید که این بازیکن جوان، استعداد بزرگی دارد و همان بازیکنی است که شما می خواهید تا بتوانید بیشتر از محدودیت های بودجه، خرج کنید. حالا هالند یکی از بهترین مهاجم های حال حاضر فوتبال اروپاست و دیگر قطعاً به ایتالیا نخواهد آمد و این موضوع، باعث رنجش من می شود. به راحتی می توانستیم یک استعداد بزرگ به ایتالیا بیاوریم."

4416