نادری و تلاش برای جایگاه از دست رفته

نادری و تلاش برای جایگاه از دست رفته

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نادری در تلاش است دوباره به ترکیب ثابت تراکتور بازگردد.

به گزارش فوتبالی، داستان پست دفاع چپ تراکتور امسال بسیار پرفراز و نشیب بوده است. پس از قطع همکاری سیدابوالفضل رزاق‌پور و پوریا آریاکیا، دو مدافع چپ فصل گذشته، تی‌تی‌ها امسال اقدام به خرید سه مدافع چپ کردند ولی درنهایت یک بازیکن جوان و بومی تبدیل به دفاع چپ تراکتور شده است.

علی شجاعی و سعید آقایی دو خرید نافرجام قرمزها برای این فصل در دفاع چپ بودند که پس از امضای قرارداد و حضور در تمرینات این تیم، قراردادشان فسخ شد. محمد نادری هم بازیکنی است که در این پست خریداری شده و تراکتور برای ثبت قرارداد او به دردسر افتاد. در نهایت این بازیکن سابق آلتای‌اسپور ترکیه با ایجاد یک تبصره جدید بدون این که بازیکن خارجی محسوب شود، با تراکتور قرارداد بست.

با این وجود پاکو خمز برخلاف چند بازی ابتدایی، از بازیکنی در پست دفاع چپ استفاده می‌کند که پست اصلی‌اش وینگر است و فصل گذشته هم به عنوان بازیکنی نیمکت‌نشین در جمع سرخ‌ها حضور داشت.

سعید کریم‌آذر در بازی‌های اخیر مدافع چپ ثابت ترکیب پاکو خمز بوده و محمد نادری در دقایق پایانی به عنوان یار تعویضی به میدان آمده تا مشخص شود خمز این‌ مدت چندان از مدافع جدید خود راضی نبوده است.

حال باید دید نادری خواهد توانست با درخشش در تمرینات دوباره خود را به ترکیب ابتدایی سرخ‌های تبریزی تحمیل کند یا همچنان این بازیکن خبرساز در نقل و انتقالات بازی‌ها را از روی نیمکت به تماشا خواهد نشست.

1997