منچسترسیتی دستمزد بازیکن نروژی را سه برابر می‌کند

منچسترسیتی دستمزد بازیکن نروژی را سه برابر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در نظر دارد که دستمزد یکی از جواهرات درخشان آکادمی خود را در قرارداد جدیدش سه برابر کند.

به گزارش فوتبالی، سیتی به کول پالمر اجازه داد تا با 42.5 میلیون پوند به چلسی برود آن هم در حالی که این بازیکن در سوپرجام اروپا و سوپرجام انگلیس خوش درخشیده بود. بازیکن تیم زیر 21 سال انگلیس در چلسی توانست اولین گلش در لیگ انگلیس را بزند اما به نظر می رسد که سیتی از رفتنش ناراحت نیست.

مدیران منچسترسیتی معتقد هستند که جواهری را در ترکیبشان دارند که از پالمر بهتر است و روی او حساب ویژه ای باز کرده اند. اسکار باب در سال 2019 از باشگاه والرنگا راهی منچسترسیتی شد و دو فصل متوالی عنوان بهترین بازیکن زیر 23 سال را از ان خود کرد. باب در این فصل به تیم بزرگسالان منچسترسیتی رسیده و پنج بازی داشته و در مقابل نیوکاسل در جام اتحادیه فیکس شده است. 

گواردیولا از روند باب راضی است و تصور می کند که این بازیکن هم در حمله و هم در دفاع فوق العاده است. حالا سیتی در نظر دارد که دستمزد این بازیکن نروژی را سه برابر کند و قرارداد او را تا سال 2029 تمدید کند.

قرارداد فعلی هافبک 20 ساله نروژی با منچسترسیتی دو سال دیگر اعتبار دارد اما تیم انگلیسی نمی خواهد او را به این سادگی ها از دست بدهد و در نظر دارند که با افزایش دستمزد، نظر این بازیکن را برای تمدید قراردادش جلب کنند. در واقع قرار است که دستمزد باب از هفته ای 12 هزار پوند به هفته ای 36 هزار پوند برسد.

4125