صحبت‌های جالب بادیگارد محمد صلاح: او مثل یک روح است!

صحبت‌های جالب بادیگارد محمد صلاح: او مثل یک روح است!

پایگاه خبری فوتبالی - بادیگارد شخصی محمد صلاح در مورد سختگیری های جدی در مورد محافظت از ستاره مصری لیورپول صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کریم عبدو تجربه کار کردن به عنوان بادیگارد با ستارگانی نظیر روبرتو کارلوس، الساندرو دل پیرو و آنخل دی ماریا را داشته است و حتی بادیگارد مقامات سیاسی ارشد کشور مصر بوده است. خودش می گوید که کار کردن با صلاح را بیشتر از بقیه دوست داشته است. کریم و صلاح حدود یک دهه پیش با هم آشنا شدند که در آن زمان ستاره مصری در باشگاه رم بازی می کرد و بعد از آن این دو با همدیگر سالهاست که در ارتباط هستند.

عبدو در مورد شیوه های محافظت از ستاره لیورپول صحبت کرد:" همه هدایا را باید اسکن کنیم.  ما هدیه قبول نمی کنیم اما اگر در نهایت هدیه ای به دست ما برسد، آن را اسکن می کنیم. هرگز نمی دانی که درون هدیه چیست. ممکن است که باعث بیماری یا کشته شدن او شود. "

از سویی عبدو می گوید که صلاح در مجامع عمومی همچون یک "روح" است و طوری تردد می کند که کلا شناسایی نشود. وی افزود:" او یک روح است و نمی توان او را دید. یک بار او برای نماز خواندن به مسجد رفته بود. در آن زمان کسی نمی دانست که او کجا زندگی می کند اما یک نفر او را دنبال کرده بود و آدرس محل زندگی محمد صلاح را در گروه های واتس اپ گذاشته بود. بعد از پنج دقیقه بیست هزار نفر مقابل خانه اش ظاهر شدند!"

وی خاطره ای دیگر را بعد از قهرمانی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2019 تعریف کرد:" محمد می خواست برای نماز خواندن به مسجد برود. تازه چمپیونزلیگ را برده بود و همه در خیابان می خواستند با او عکس بگیرند. "

عبدو در مورد محبوبیت صلاح در مصر گفت:" مردم روی کاغذ برایش یادداشت می نویسند و آن را به دستش می رسانند چون تصور می کنند که او همه مشکلات را حل می کند. میلیون ها پول را به دست نیازمندان و بیماران رسانده است. برای شهرش آمبولانس هایی را خریده است و به نیازمندان کمک می کند تا هزینه ازدواجشان را تامین کند یا پول اجاره خانه یا عمل جراحی خود را بپردازند."

4125