بنزما به سانتیاگو برنابئو برمی‌گردد؟

بنزما به سانتیاگو برنابئو برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا مدعی است که کریم بنزما شاید به زودی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگردد.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که مدیران رئال مادرید در فکر برگزاری بازی تجلیل از بنزما به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه و یکی از اسطوره های بزرگ تیمشان هستند. در حقیقت رئال مادرید در نظر دارد که الاتحاد را به ورزشگاه برنابئو پس از تکمیل بازسازی، دعوت کند و این بازی می تواند فرصتی برای تجلیل از مهاجم فرانسوی باشد. 

بنزما در تابستان گذشته به دوران چهارده ساله حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید و با دستمزد سالانه بیش از 100 میلیون یورو راهی الاتحاد عربستان شد. این بازیکن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا تبدیل شد. بنزما اخیرا در مصاحبه ای گفته است که دلیل انتخاب لیگ عربستان این بوده است که به مکه نزدیک باشد و بتواند در کشوری زندگی کند که در آن مسلمانان زیادی حضور دارند.

بنزما در فصل گذشته دچار افت مشهودی شده بود و مصدومیت های پرشمارش باعث شد تا نتواند کیفیت مطلوبی را از خودش ارائه بدهد اما به نظر می رسد که این مهاجم با حس و حال متفاوتی در این فصل ظاهر شده است. در هر صورت بازگشت احتمالی او به برنابئو حتی برای یک بازی برای هواداران رئال مادرید بسیار هیجان انگیز خواهد بود و می توانند یاد خاطرات گذشته را تکرار کنند.

4125