هالند پس از جام جهانی با یورو هم وداع می‌کند؟

هالند پس از جام جهانی با یورو هم وداع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شکست نروژ مقابل اسپانیا مانع از آن شد که این تیم بتواند به صورت مستقیم به یورو صعود کند و در حال حاضر تنها امید آنها حضور در پلی آف است و به صورت جدی خطر حذف از مسابقات را حس می کنند.

به گزارش  فوتبالی، ارلینگ هالند در شب شکست نروژ مقابل اسپانیا نمایش ضعیفی داشت و با خشم از ورزشگاه خارج شد و حاضر به صحبت با رسانه ها نشد. معمولا ارلینگ با مهربانی با رسانه های کشورش برخورد می کند اما این بار حتی با آنها هم صحبت نکرد.

هالند و نروژ از حضور در جام جهانی هم باز مانده بودند و حالا خطر وداع با یورو را حس می کنند. ارلینگ می داند که دور ماندن از تورنمن های بزرگ، شانس او برای کسب جوایز فردی را به خطر می اندازد. در حقیقت این بازیکن نگران است که ناکامی های تیم ملی نروژ باعث شود که او نتواند در میان بهترین بازیکنان دنیا عرض اندام کند. هالند در دوران فوتبالش در سطح باشگاهی خارق العاده عمل کرده اما فعلا در سطح ملی نتوانسته موفقیت خود را تکرار کند. 

الکساندر سورلوث در مورد شرایط نروژ گفت :" به نظر می رسد که پیش از بازی با اسپانیا فرصت هایمان را از دست داده بودیم. مقابل اسکاتلند در خانه و گرجستان در خارج از خانه باید شش امتیاز را می گرفتیم و در آن صورت غلبه بر اسپانیا ضروری نمی شد." و اودگارد نیز گفت :" این ناکامی بزرگی است اما فوتبال همین است. باید به تلاش ادامه بدهیم."

نروژ باید تلاش کند تا در رتبه سوم گروه قرار بگیرد تا شانس حضور در پلی آف را از دست ندهد. بازیهای پلی آف راهیابی به یورو در فروردین ماه برگزار می شود.

4125