نقل و انتقالات/ پیشنهاد آخر پی اس جی به امباپه؛ گزینه جدید آرسنال برای خط حمله

نقل و انتقالات/ پیشنهاد آخر پی اس جی به امباپه؛ گزینه جدید آرسنال برای خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن خود را آماده می‌کند تا برای آخرین بار، پیشنهادی برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه به ستاره فرانسوی خود ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر نقل و انتقالاتی مهم دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

پاری سن  ژرمن هفته آینده پیشنهاد نهایی خود را به کیلیان امباپه ارائه خواهد کرد و سران این تیم امیدوارند تا بند آزادسازی کمی که در این پیشنهاد گنجانده شده، مانع جدایی رایگان این ستاره فرانسوی از این تیم شود. (Sport)

.

در حالی که امباپه، گزینه رویایی رئال مادرید به شمار می‌رود، این تیم لیستی از چند بازیکن اسپانیایی که جذب آن‌ها در تابستان آینده را در نظر دارد را آماده کرده است. میکل اویارزابال، وینگر رئال سوسیداد، در بین اولویت‌های لوس بلانکوس قرار دارد. (Defensa Central)

.

آرسنال در ادامه جستجوهای خود برای جذب یک مهاجم جدید، شرایط اولی واتکینز، مهاجم استون ویلا را بررسی می‌کند. (Fichajes)

.

لیورپول برای جذب آندره ترینداد، هافبک فلومیننزه برزیل، باید با دیگر تیم انگلیسی یعنی آرسنال رقابت کند. (Thiago Ferreira)

.

بایرن مونیخ و بارسلونا آماده هستند تا در مسیر جذب فولارین ویرتز، هافبک آلمانی بایر لورکوزن، با هم دیگر به رقابت بپردازند. (Mundo Deportivo)

.

تروه چالوبا، احتمالا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان چلسی را ترک خواهد کرد تا زمان بازی بیشتری به دست بیاورد. بایرن مونیخ همچنان به این مدافع علاقه مند است. (Fabrizio Romano)

.

جدیدترین مهاجمی که در رادار تاتنهام قرار گرفته است، جاناتان دیوید، مهاجم لیل است. این مهاجم کانادایی با قیمتی در حدود 40 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. (Fichajes)

2102