باکاری سانیا صدرنشینی تاتنهام را موقت می داند

باکاری سانیا صدرنشینی تاتنهام را موقت می داند

پایگاه خبری فوتبالی- باکاری سانیا بازیکن سابق آرسنال صدرنشینی تاتنهام را یک موفقیت موقتی خواند.

به گزارش فوتبالی ، مدافع سابق توپچی ها معتقد است که تاتنهام مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیست و ناگزیر طبق معمول نزول خواهد کرد. تاتنهام اسپرز در حال حاضر و در زمان بازی های ملی بین‌المللی صدرنشین جدول لیگ برتر است. اما سانیا اصرار دارد که تیم آنژه پستکوغلو شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد. این مرد فرانسوی معتقد است که تیم شمال لندن پتانسیل لازم برای به چالش کشیدن میکل آرتتا و پپ گواردیولا را نخواهد داشت.

او در مصاحبه ای در این باره گفت: " رقابت قهرمانی بین آرسنال و منچسترسیتی خواهد بود زیرا تاتنهام طبق معمول نزول خواهد کرد. این فقط صحبت من به عنوان یک هوادار آرسنال نیست و من فکر نمی کنم که آنها در تمام فصل به اندازه کافی ثبات داشته باشند. به غیر از سون کره ای، من بازیکنی را در آن تیم نمی بینم که بتواند تاتنهام را رهبری کند یا نقشی حیاتی در رقابت قهرمانی این تیم داشته باشد."

با این حال، او انتظار دارد تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. تاتنهام اغلب به دلیل کم آوردن امتیاز در لحظات کلیدی مورد انتقاد قرار گرفته است و مدافع سابق آرسنال انتظار دارد آنها یک بار دیگر همین شرایط را تجربه کنند. طرفداران تیم لندنی تاتنهام در طول سال‌ها پس از نزدیک شدن به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس از رسیدن به هدف خود ناکام مانده است.

طی هفته گذشته، نظرسنجی یک سایت نشان داد که تاتنهام بیشترین امتیاز را در طول رقابت های لیگ برتر در تاریخ رقابت ها در راه کسب عنوان قهرمانی از دست داده است. سانیا اطمینان دارد که تجربه آرسنال در مبارزه برای عنوان قهرمانی به آنها این امتیاز را می دهد تا منچسترسیتی را که خود قبلاً دو بار شکست خورده را در این فصل به چالش بکشند. 

۱۰۰۹