تمجید اسطوره بارسلونا از یامال: او مثل مسی و رونالدینیو است

تمجید اسطوره بارسلونا از یامال: او مثل مسی و رونالدینیو است

پایگاه خبری فوتبالی - رافا مارکز اسطوره بارسلونا و سرمربی تیم ب این باشگاه می گوید که لامین یامال لایق تمام تعریف ها و تمجیدهاست و واقعا بازیکن بزرگی است. 

به گزارش فوتبالی، لامین یامال با اینکه تنها 16 سال سن دارد، اما با درخشش در فصل جدید باعث شده تا نگاه مردم و رسانه ها به او جلب شود. او توانسته به جوان ترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود و حالا گزینه اول ژاوی در خط حمله بارسلوناست. یامال همچنین موفق شده به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود. 

رافا مارکز کاپیتان سابق تیم ملی مکزیک گفت: "یامال متعلق به گروهی از بازیکنان است که دارای استعدادهای خاص و درخشان هستند. اصلاً مهم نیست آن ها را در کدام قسمت زمین قرار دهی. آن ها سرانجام تفاوت ها را رقم می زنند. رونالدینیو، مسی و حالا یامال می تواند فوق ستاره بعدی باشد. او کیفیت واقعاً بالایی دارد. البته ما باید خیلی دقیق پروسه پیشرفت او را زیر نظر بگیریم و حواسمان را جمع کنیم. او یکی از سرمایه های بزرگ بارسلوناست و می خواهیم بیشترین بهره را از حضور او ببریم. لازم نیست من چیزی بگویم. لامین یامال آینده بسیار درخشانی دارد و خیلی زود به یکی از سلاح های کشنده بارسا تبدیل خواهد شد."

4416