6 مورد عدم توافق شیخ جاسم با مالکان منچستریونایتد از زبان گرین نویل

6 مورد عدم توافق شیخ جاسم با مالکان منچستریونایتد از زبان گرین نویل

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل پس از انصراف شیخ جاسم از خرید منچستریونایتد شش مورد اختلاف در مذاکره بین طرفین را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی ، پیشنهاد میلیاردر قطری برای خرید کل باشگاه با مخالفت خانواده گلیزر شکست خورد و در عوض ۲۵ درصد از سهام باشگاه به سر جیم رتکلیف فروخته خواهد شد. پیشنهاد رتکلیف، رئیس کمپانی INEOS قرار است در جلسه هفته آینده سران منچستر یونایتد بررسی شود.  گری نویل کاپیتان پیشین منچستریونایتد از طرفداران خروج کامل گلیزرها از باشگاه بود. پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه آنها قرار است آنها مالکیت خود را ادامه دهند  که باعث شد هواداران این روز را  تاریک ترین روزهای باشگاه نام دهند،  نویل در واکنش به این موضوع پستی طولانی منتشر کرد.

او با تشریح شش موارد غیرقابل توافق در مذاکره با شیخ جاسم نوشت: " اخبار شب گذشته در مورد خروج کنسرسیوم قطری از پروژه  خرید باشگاه منچستریونایتد بنا به عدم توافق بر سر موارد مختلفی بوده از جمله  ۱- یک پروژه ورزشی جدید تعریف شده برای باشگاه  ۲-  ساخت یک اولدترافورد جدید یا بازسازی مجموعه قبلی ۳- ساخت یک زمین تمرین جدید ۴- توسعه مجدد کامل زمین های اطراف برای ایجاد یک مجموعه جدید برای باشگاه منچستریونایتد و تجربه شگفت انگیز هواداران ۵- پرداخت بدهی های پیشین و قطع سود سهام تا انجام موارد فوق ۶- باشگاه به یک مربی  نیاز دارد که در مسائل اصلی منضبط باشد که گویا برخی از این موارد مورد توافق بین خانواده گلیزرها و شیخ جاسم قرار نگرفته است."

 حالا راتکلیف ۷۰  ساله تصمیم دارد ساختار جدیدی را در باشگاه اجرا کند و احتمالاً مدیر نقل و انتقالات جدیدی هم برای تیم منصوب شود.

۱۰۰۹