محبوبیت تاد بولی در بین طرفدارن چلسی پس از عقد قرارداد با حامیان مالی جدید

محبوبیت تاد بولی در بین طرفدارن چلسی پس از عقد قرارداد با حامیان مالی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- پس از افشای  قرارداد حامیان مالی جدید باشگاه چلسی محبوبیت تاد بولی در میان هواداران چلسی در حال افزایش است.

به گزارش فوتبالی ، مالک آمریکایی از زمانی که کمی بیش از یک سال قبل مدیریت و مالکیت  این تیم را برعهده گرفت، بیش از یک میلیارد پوند هزینه خرید بازیکنان را پرداخت کرده است. این مدیر ۴۹ ساله برای سومین پنجره متوالی نقل و انتقالات در تابستان گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون پوند خرج کرد. تاد بولی همچنین به دنبال ایجاد پیشرفت در خارج از زمین مسابقه و در ساختار باشگاه چلسی است زیرا برنامه های او برای توسعه مجدد وررشگاه تیم یعنی استمفورد بریج ادامه دارد. حامیان مالی جدید تیم یعنی کمپانی Infinite Athlete از نوع دیدگاه بولی و برنامه های او در باشگاه تمجید کرده اند.

اعتقاد بر این است که قرارداد چلسی با این شرکت فناوری ورزشی حدود ۴۰ میلیون پوند در سال ارزش دارد. این شرکت یک ارائه‌ دهنده سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی است و با پخش‌کننده‌های اینترنتی و سرویس‌های آنلاین در مورد آمار بازیکنان فوتبال نیز همکاری می‌کند. بولی همچنین می خواهد دو مجسمه شیر غول پیکر را که نشان چلسی به شمار می رود، به محوطه خارج از ورزشگاه اضافه کند که حدود ۲ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

۱۰۰۹