یان زومر و مشکلات دوران حضور در بایرن مونیخ

یان زومر و مشکلات دوران حضور در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- یان زومر دروازه‌بان جدید باشگاه اینتر در مورد دوران حضور کوتاه مدت خود در بایرن مونیخ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، یان زومر در مورد حضور در بایرن مونیخ گفت :" در بایرن‌مونیخ فشار بسیار زیادی روی من وجود داشت. اخراج ها، بلاتکلیفی زیاد و سوالات غیر ورزشی و خیلی از مسائل عجیب دیگر که گریبان تیم را گرفته بود. من به مرور یاد گرفتم که اوضاع در بایرن مونیخ چگونه پیش می‌رود. در این تیم در ابتدا یک یا دو بازیکن هدف قرار می‌گیرند و رسانه ها شروع به انتقاد می کنند. اگر آنها تمام شوند به سراغ دو نفر دیگر می روند و در برخی موارد هم نوبت شماست. اما من هرگز سعی نکردم علناً و بطور واضح از خودم دفاع کنم. مهمترین دلیل من این بود که من همیشه سعی کرده‌ام روی عملکردم تمرکز کنم و به تیم کمک کنم تا به اهدافش دست یابد. در نهایت این چیزی است که من موفق به انجام آن شدم و به نظر خودم دوران من در بایرن مونیخ دوران موفقی بود."

زومر در خوصوص انتقاداتی که درباره او در بایرن مونیخ وجود داشت افزود: " این مسئله کمی برای من ناخوشایند بود و این را پنهان نمی‌کنم. مطمئنا انتقاد بخشی از کار من است و من می‌توانم با وجود آن فعالیت کنم، من خودم می‌توانم متوجه کنم که آیا بازی خوبی انجام دادم یا نه، اما وقتی کسی نظری دارد و علناً آن را می‌گوید اذیت نمی‌شوم. هر کسی حق دارد خودش را بیان کند اما انتقاد با تخریب متفاوت است و گاهی اوقات انتقادات تا حد تخریب پیش می رفت."

یان زومر دروازه‌بان پیشین بایرن‌مونیخ و بورسیا مونشن گلادباخ پس از دوره کوتاه حضور خود در بایرن مونیخ در تابستان گذشته با قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به اینتر ایتالیا پیوست.

۱۰۰۹