رونمایی از زمان دو بازی مسی و تیمش در چین

رونمایی از زمان دو بازی مسی و تیمش در چین

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر میامی اعلام کرد که اولین تور بین قاره ای تاریخ این باشگاه در راه است و آنها قرار است که در اواسط آبان ماه به چین سفر کنند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینتر میامی قرار است که دو بازی دوستانه مقابل تیم های چینی داشته باشد. در حقیقت باشگاه آمریکایی در روز 15 آبان در ورزشگاه کینگدائو به مصاف باشگاه کینگدائو هاینیو خواهد رفت و سه روز بعد از آن نیز در ورزشگاه فونیکس هیل مقابل چنگو رونگچنگ قرار می گیرند. 

فصل برای اینتر میامی پس از ناکامی در صعود به پلی آف به اتمام رسید. آنها دو بازی تشریفاتی در مقابل شارلوت اف سی خواهند داشت. این بازی ها فرصتی خواهد بود تا هواداران دوباره مسی را ببینند و از سویی لئو می توانند از نظر بدنی خودش را برای بازیهای راهیابی به جام جهانی در تیم ملی آرژآنتین نیز آماده کند.

ژاویر آسنسی مدیر تبلیغات باشگاه اینتر میامی بیان کرد :" بسیار هیجان زده هستیم تا باشگاه خود را در سطح جهانی گسترش بدهیم و بتوانیم فعالیت هایمان را به خارج از مرزهای امریکا  گسترش بدهیم. این فرصتی ویژه است تا با مخاطبانی جدید ارتباط برقرار کنیم و خود را در مکان هایی جدید به معرض نمایش بگذاریم و برای این چالش هیجان زده هستیم."

کریس هندرسون مدیر ورزشی باشگاه اینتر میامی نیز گفت:" این فرصت بزرگی خواهد بود تا فصل خود در سال 2023 را تکمیل کنیم. در این فصل اولین جام تاریخ خود را کسب کنیم و حالا می خواهیم برای سال 2024 آماده شویم و برای موفقیت های بیشتر تلاش می کنیم."

4125