علت انصراف شیخ جاسم از خرید باشگاه منچستریونایتد

علت انصراف شیخ جاسم از خرید باشگاه منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- علت انصراف شیخ جاسم از رقابت برای خرید سهام باشگاه منچستریونایتد مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر روزنامه سان شیخ جاسم یک پیشنهاد اغواکننده در روز های آخر برای خانواده گلیزر مالک فعلی باشگاه منچستریونایتد ارسال کرده بود و گفته می شود که این پیشنهاد نسبت به پیشنهاد قبلی او میلیون ها دلار تفاوت داشت اما وقتی که این پیشنهاد هم رد شد او تصمیم به خروج گرفت از رقابت برای خرید سهام این باشگاه گرفت. به گفته فابریزیو رومانو طرفدارن شیاطین سرخ معتقد بودند که او مالک رویایی تیم خواهد بود. گفته می شود پیشنهاد کاملا شیخ جاسم به صورت کاملا نقد و شامل تسویه تمام بدهی های گذشته و صفر کردن بدهی های جدید بوده است.

گفته می شود این میلیاردر قطری تلاش بسیاری کرد تا خانواده گلیزر ها را متقاعد کند تا باشگاه منچستریونایتد را به او و گروه تجاری اش بفروشند اما در نهایت ارزش فعلی باشگاه که در حدود ۲.۶۴ میلیارد پوند است ، دلیل اصلی تصمیم شیخ جاسم برای خروج از فرآیند خرید بود.

در نهایت روز گذشته اعلام شد سر جیم رتکلیف میلیاردر انگلیسی و رقیب شیخ جاسم به زودی آماده خرید 25 درصدی سهام منچستریونایتد با هدف تبدیل شدن این درصد به اکثریت سهام در باشگاه منچستریونایتد در آینده نزدیک خواهد بود.

۱۰۰۹